Snuskigt...

Snuskigt va fort min 8 veckors semester har gått. Känns som om det var igår jag stämplade ut från jobber helnöjd över att va ledig i 8 veckor , och nu sitter jag här me ångesten över att jobba imorgon igen.
Fast om man tänker efter så har jag ändå hunnit med en del på min semester..

*Midsommar firande i Kåge med goá vänner
*Besök i favorit staden Jönköping hos härleks tjejen
*Hunnit dricka en massa vin under mvm samt Saga veckan
*Blivit moster till världens underbaraste Alma
*Varit i piteå en helg på havsbadet med familjen Josefsson/berglund
*hunnit bygga lite på huset
*sola å badat
*hunnit umgås med mina nära och kära så dom säkert blivit less mig
*Besök på Lycksele Djurpark¨
*Varit till svansele vildmarkscenter
*Haft 2 års kalas för min älskade prinsessa
*10000 andra saker som jag glömt nu

Så om man ser det så , så har vi ju hunnit med en del trots allt.

Ha varit ytterst sämst på detta med att blogga men det ha varit så mycke att göra och så lite tid.
Ska försöka att bättra på mig nu när höstmörkret kommer krypandes.

Gillar för övrigt inte att min lilla Emma tagit sina saker och flyttat till Uppsala , nog tungt med juting i Jönis.
Varför ska alla dom fina flytta?

Sov gott på er...

Kommentarer
Postat av: Syster

Du glömde ju en viktig grej som vi ätit mycket i sommar.. Pinnbröd :)

2009-08-17 @ 19:32:55
URL: http://tydliegngrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0