Julfest.

Ikväll har vi varit på gummans dagis julfest. Är ju bara hur mysigt som hellst att höra dom små liven sjunga julsånger och bara va så söt som dom kan.
Tror dock det är första gången på väldigt länge Elsa varit så sjukt tyst så himla länge. Hon stod där som ett litet ljus utan att röra en fena eller ens röra munnen. Förstår att dom på dagis tycker att hon är en underbart barn att ha att göra med om hon jämt är så snäll. Kan inte tro att det är samma unge.

Har förövrigt avklarat min 5e arbetsdag på raken så om ytterligare 4 dagar får jag ha helg och sen jobba lite mer innan jul. Är något överlycklig att jag tog ledig mellandagarna osv. Känns som om jag behöver va hemma en stund och se över mitt hus å bara mysa med gumman...

hörs börs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0