Tack 2009

Tack för detta år 2009.

Tror den största höjdpunkten var att få köpa en sommar stuga.
Eller att få besöka världens bästa juting i Jönköping 2 gånger
Eller att få bli moster
Eller att vi överlevde en lågkonjunktur
Eller att jag fick ha 8 veckors semster
Eller att jag lyckats hålla min vikt , trots bristande motivation
Eller att jag nu vid en ålder av 28 år insett att man är på tok för dålig på att berätta för sina nära och kära hur sjukt mycket dom betyder för mig.
Vill ta tillfället i akt och tacka er för ett underbart 2009 och hoppas att ni alla får ett lika bra 2010.
Älskar er , ni vet vilka ni är mina vänner.

Ska skåla in det nya året tillsammans med Björn och min syster och hennes Patrik , mysigt värre...

Gott nytt år på er mina vänner

Kommentarer
Postat av: Wikman

Vi vill önska er alla ett GOTT NYTT ÅR!!!!

2009-12-31 @ 17:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0