Attan vad tiden går...

Sjukt vad fort tiden går. Söndagen bestod av kalas för att fira vår prinsessa som blev 2 år dagen till ära. Kan inte för allt i hela världen förstå vart dessa 2 år tagit vägen , tycker att det känns som igår man fick komma hem från Bb med henne och börja sitt liv som småbarns förälder. Blir dock samtidigt lite rädd över hur fort tiden går , jag menar i detta tempo är hon ju snart en hormonstinn 14 åring..
Hon fick många fina presenter av alla besökare som kom förbi , dock va nog favoritpresenten ett pippi långstrump hus som hon så stolt visade upp för alla som var här. Tro mig att hon är rätt söt när hon styr och ställer över sitt pippi hus.

Sen fick jag mig den bästa presenten någonsin igår kväll. Min kära syster kom hem från Bb igår kväll så jag åkte dit så fort det bara gick för att få se det lilla underverket. Och hon är ett underverk , låter som en klyscha men hon är det vackraste barnet jag vet. Är stolt över min syster så ord räcker inte till , att dom kommit hem med ett sånt underverk gör ju att man blir helt tårögd. Dock kan det hända att jag kommer att kidnappa henne någon dag , men jag ha sagt till elin att dom inte ska misstänka mig den dagen det händer..

I morgon ska jag och gumman åka med Berith till svansele vildmarkscenter och titta på djur och äta god mat. Blir super kul att få åka iväg en dag och göra något annat.
Med tanke på hur kul gumman hade på Lyckele djurpark så lär det nog bli succé imorgon med.

Vet att jag varit sjukt dålig på att uppdatera min blogg men vi ha varit internet lösa i en evighet , men nu ska det bli ändring på det.

Ha en underbar kväll...

pöss


Kommentarer
Postat av: Syster

Vad du är underbar!!!

2009-07-28 @ 19:39:30
URL: http://tydligengrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0