Hemlig resa...

Japp det stämmer , imorgon åker denna familjen Örnered på en hemlig resa. Dock vet jag vart det bär iväg men inte min käre Björn. Det är en försenad 30 års present från några mycke goá vänner som väntar oss i helgen.
Har börjat smygpacka och fixa under dagen , allt utan att han vet något. Ska bli kul att märka när han kommer på vart vi ska. Så håll era tummar att vi får fint väder och många skratt under helgen. Ska bli så jäkla skönt att få komma ifrån denna byggarbetsplats som vårt hem numera är.

Sen idag ha jag börjat grubbla på vad jag vill bli när jag blir stor. Önskar att jag hade ett drömyrke men icket , känner mig lika oviss nu som för 10 års sedan.
Kan ingen banka i mig lite vett så jag kan ta tag i mitt liv snart , börjar ju va allt annat än purung nu ju..
VAD SKA JAG BLI NÄR JAG BLIR SToR?

Well well , nu hägrar duschen.

Puss på er mina sköna

Kommentarer
Postat av: Syster

Våga uppdatera bloggen!!

2009-08-13 @ 20:53:12
URL: http://tydligengrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0