Hemma igen sen några dagar..

är tydligen inte snabbast på att komma mig för att skriva ett inlägg.

I torsdags kväll förra veckan åkte jag som ni alla vet ner till jönköping för att hälsa på kärleks Karro , stannade där tills tisdag då tåget gick norröver igen.
Ha haft en alldeles underbar helg nere med henne. Solen sken även där nere och humöret var på topp.
Vi ha hunnit med lite shopping , solning , en resa till Gränna , ätit och druckit gott samt varit livsnjutare av rang (nästan så man skäms när man tänker på hur bra jag hade det)
tyckte inte att jag köpte så mycke där men när väskan skulle packas så var det på bristnings gränsen men allt fick plats men det var med nöd å näppe.
Längtar redan tillbaka dit ner men nu lär det dröja ett tag innan jag åker ner igen.
Har räknat ut att jag åkt 720 mil på 8 månader för att träffa karro , det säger väl lite om vilken underbar männsika hon är.
Vill tacka henne för gästfriheten samt ett trevligt sällskap , kommer att leva på detta länge nu...

Här hemma har det äntligen börjat att hända grejer med utbyggnaden , Björn har fått upp ett il så det går framåt sakta men säkert. Så nu för tiden på dagarna försöker jag hitta på så mycke som möjligt att göra för mig och gumman så vi inte är hemma och stör min egen byggare bob.
Dock börjar ideérna ta slut på vad vi ska hitta på. Har ni några bra förslag på vad vi ska ta oss för att göra så hojta till.

Nu ska jag slöa framför Tvn i väntan på att John Blund ska komma till mig.

puss på er...

Kommentarer
Postat av: Tant M

Vi åker till källan å badar till veckan =) Sen får vi ju hoppas på sol så vi kan göra om vår härliga bad dag. Kram

2009-07-04 @ 20:36:39
Postat av: Karro Barro

Ta med gumman och kom ner till Jönet...det tycker jag är en toppenidé =)

2009-07-04 @ 22:51:53
URL: http://knubbigatrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0