Penisonärs varning...

Alltså jag kom på mig själv idag när jag stod å lagade middag att jag börjar va för mycke penisonär för vad som är lovligt för en i min ålder. Dagens middag bestod av kokt fläsklägg och egenhändigt gjort rotemos , nästan så man skäms för att berätta det. Fast det blev gott så jag förlåter mig själv i stort sett.

Har haft en väldigt händelselös dag idag. Björn behövde lite hjälp med utbyggnaden idag så då fick Elsa va med sin mormor under tiden , tror att gumman mår bra av att se någonannan än sin mamma ibland.

Min älskade syster fick lov att bjuda oss på fika nu i eftermiddag för hon hade varit duktig och bakat världens godaste bullar. Nu är mitt enda dilemma hur fan jag ska lyckas göra inbrott och sno alla bullar utan att hon märker det. Skulle kanske gå vägen om jag gör en iscensättning så det verkar som om deras hund ätit upp alla , detta tål att tänkas på.

Alltså nu är det bara 6 veckor kvar av semestern , visst är det märkligt vad tiden går...

Ha inte tid att tjorva på här längre , försöker mig ju på konsten att få titeln årets bästa moster så det innebär nog många sena kvällar för mig här framöver om jag ska hinna med det jag tänkt hinna till min syster får sitt efterlängtade barn.

Och vad ska man hitta på imorgon?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?

Puss

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag är så nyfiken så att jag håller på att dö! Vad är det du håller på att göra?? Du kan få en bullpåse om du skvallrar i förväg, jag lovar att inget berätta för bebisen ;)

2009-07-06 @ 19:36:09
URL: http://tydligengrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0