Blodet tog slut....

Vad handlar alla dessa satans mygg om är min stora fråga för dagen?

Efter vi hade ätit middag tillsammans med min mamma å Elsas favorit farbror så skulle jag ut och fortsätta klippa gräset.
Hann bara sätta mig på gräsklipparn å starta den och sen kom det ett skyfall. Men detta skyfall kom det minst en biljon mygg som tyckte att mina apelsin liknande korvben såg mycke aptitliga ut så jag blev tvungen att ge upp. Så om ni passerar min något moikhan liknande gräsmatta så vet ni varför det blev så.

Som tur är har jag och gumman haft en helt underbar dag på Källan tillsammans med min syster å min mamma.
Att bada va väldigt skönt omen det tog ett tag innan gumman vågade sig ner i vattnet men när hon väl kom ner va det som om hon inte ville upp igen.
Efter badet tog vi oss en trappa upp och avnjöt en helt underbar sommarbuffe med allt möjligt gott.
Är bara hur mysigt som hellst att få tillbringa en dag tillsammans med mamma å syster min. Känns som om det blir på tok för sällan.

Borde egentligen va nere och städa lite men det kändes inget lockande. Hade tänkt lämna mitt hem i skinande glans ihopp om att det ser ut så när jag återvänder efter min mini semester , tur att jag har imorgon kväll på mig att städa oxå.
Fast nu måste jag gå ner om jag ska hinna något innan mitt älskade Hell´s kitchen börjar.

Puss på er alla , (och en extra till min mamma å syster efter en underbar dag...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0