Väskan är packad...

Nu börjar jag va färdig packad inför morgondagens avresa mot Jönkping. Väskan är fylld me bra att ha saker och jag är fylld med förväntan inför en helg tillsammans med min kärleks tjej.
Hoppas på bra väder bara....

Har fått mig en ny frisyr idag vilket känns väldigt bra , va ju ett tag sen sist nu så det behövdes verkligen...

Solen ha stekt även idag , men till min stora fasa verkar jag ha drabbats av soleksem , någon som har ett bra tips till att råda bot på dom?
Gumman va nog den lyckligaste i hela världen idag när hon fick premiär bada i sin pool ute på gräset idag , hann tyvärr inte ta några bilder på en mycke glad prinsessa men ni kanske kan tänka er.

Känner att jag inte ha ro i kroppen att sitta still så jag funderar starkt på att gå ner och ta mig ett glas vin och bara njuta av en underbar sommarkväll ute på altanen.

Puss på er , och ha det nu så bra medans jag är borta.

P.s Elin se till att knipa igen barna födandet tills din syster kommer hem igen....D.s

Kommentarer
Postat av: Syster Elin

Jo jag ska försöka, men om bebisen vill komma innan du kommer hem så är den mer än välkommen :)

2009-06-25 @ 16:25:14
URL: http://tydligengrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0