Jajajajajajajaja

Efter en rejäl pik från fröken juting igår kväll insåg jag snabbt att det är dags för ett litet inlägg.

Min tid tycks ha krympt , tror att mitt dygn består av 4 timmar för jag stressar som en galning varje dag och hinner ändå aldrig i kapp men vad som måste göras. Det är en konstant fight mellan kroppen å hjärnan. Hjärnan säger att jag ska göra allt och lite mer men kroppen börjar ta slut i detta jäkla tempo , hur fan hittar man en jämnbalans i sitt liv?

Har försökt att googla fram en super fin dikt att läsa på fröken Alma Norbergs dop på Lördag men jag hittar ingen som är lika fin som Alma. Behöver hjälp med att hitta en fin så har ni någon på lager så berätta för mig vart jag kan hitta den.
Min älskade syster läste en super fin för Elsa på Elsas dop. Eller läste och läste var väl fel ord. Min syster började snyfta å grina redan efter första raden så men hörde inte vad hon sa. Till sin hjälp tog hon Örjan som fick ta över läsningen , dock hade hon skrivit så slarvigt att han inte kunde urskilja ett enda ord. Vi fick oss ett hjärtligt skratt och ett minne för livet. Elin hade lovat att Elsa skulle få dikten inramad senare , men vi väntar fortfarnade på detta. Skulle hemsk gärna vilja ha tag i orginalet omen det nu var oläsligt.
Så hur jag ska kunna glänsa över den diktläsningen vette gudarna.



Nä nu ska jag fortsätta googla efter en dikt.


Puss på er....

By the way ... Håll era tummar att brevbäraren kommer med ett väldigt efterlängtat brav under veckan. (kommer det får ni veta vad det är..)


Kommentarer
Postat av: Syster

När jag har ammat klart så ska vi ta oss ett STORT glas vin och se inspelningen från Elsas dop. Känner att jag behöver alkohol i kroppen för den upplevelsen :D

2009-10-22 @ 20:36:56
URL: http://tydligenhgrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0