Härligt......

Idag har hänt 3 saker som går under rubriken härlig....

1; äntligen kom våra elprylar efter en liten tripp runt halva sverige. Så idag ha björn kunnat koppla ihop vår utebelyning igen så nu är det inte längre kolsvart utanför oss på kvällarna...

2; gumman ha gjort bort sin sista dag av penecelin kuren. Får verkligen hoppas  att den gav önskad effekt för en 2 åring me njurbäcken inflamation är ett större test på ens psyke än vad ni kan tro. Men nu är hon då tillbaka till sitt gamla vanliga jag igen.

3; Tog tummen ur röven idag och fyllde i ett papper om föräldraledighet. Tänker lyxa å va ledig från den 27/12 - 10/1. (fast egentligen blir det från den 24e december för jag jobbar inte julhelgen detta år) Känns super härligt att kanske få ve ledig så länge under den perioden så håll era tummar att det går vägen nu bara.

Sen ett bonus härligt är att vi mest troligt ska åka till Luleå å lyxa och bo på hotell en helg i november och då ska gumman få bo hos mormor å morfar. Ha inte bestämt helt 100 än men lär nog göra det snart...

Ledig i helgen vilket oxå känns HÄRLIGT , fast jag tror inte vi ska göra så mycke för det.

Ikväll vankas idol och Lyxfällan så nu vet ni vad jag ska göra ikväll..   (HÄRLIGT)

kram

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hoppas verkligen hon kryar på sig. Lät ju inte så kul alls!



Kram Carro

2009-09-12 @ 20:18:01
URL: http://bummelumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0